Cunniscite i prublemi cumuni è e suluzioni per a machinazione di fori prufondi di utensili di taglio in i centri di machinazione?

"Problemi cumuni è suluzioni per a machinazione di fori prufondi di utensili da taglio in centri di machinazione"

In u prucessu di machinazione di fori prufondi di i centri di machinazione, si verificanu spessu prublemi cum'è a precisione dimensionale, a qualità di a superficia di u pezzu da machinà è a durata di l'utensile. Quessi prublemi ùn solu affettanu l'efficienza di trasfurmazione è a qualità di u produttu, ma ponu ancu aumentà i costi di pruduzzione. Dunque, capisce è ammaestrà e cause di sti prublemi è e so suluzioni hè estremamente impurtante.

 

I. Diametru di u foru allargatu cù un grande errore
(A) Cause

 

  1. U diametru esternu cuncipitu di l'alesatore hè troppu grande o ci sò bave nantu à u tagliente di l'alesatore.
  2. A velocità di tagliu hè troppu alta.
  3. A velocità di avanzamentu hè impropria o u sovrapprezzu di machinazione hè troppu grande.
  4. L'angulu di deflessione principale di l'alesatore hè troppu grande.
  5. L'alesatore hè piegatu.
  6. Ci sò bordi accumulati attaccati à u tagliente di l'alesatore.
  7. A eccentricità di u tagliente di l'alesatore durante a rettifica supera a tolleranza.
  8. U fluidu di taglio hè sceltu in modu incorrectu.
  9. Quandu si stalla l'alesatore, e macchie d'oliu nantu à a superficia di u gambu cònicu ùn sò micca pulite o ci sò ammaccature nantu à a superficia cònica.
  10. Dopu chì a coda piatta di u gambu cònicu hè disallineata è installata in u mandrinu di a macchina utensile, u gambu cònicu è u conu interferiscenu.
  11. U mandrinu hè piegatu o u cuscinettu di u mandrinu hè troppu allentatu o dannighjatu.
  12. U flottante di l'alesatore ùn hè micca flessibile.
  13. Quandu si alesa à manu, e forze applicate da e duie mani ùn sò micca uniformi, ciò chì face chì l'alesatore oscilli à manca è à diritta.
    (B) Soluzioni
  14. Sicondu a situazione specifica, riduce in modu apprupriatu u diametru esternu di l'alesatore per assicurà chì a dimensione di l'utensile currisponde à i requisiti di cuncepimentu. Prima di a trasfurmazione, ispezionate attentamente l'alesatore è eliminate e bave à u tagliente per assicurà l'affilatura è a precisione di l'utensile.
  15. Riduce a velocità di taglio. Una velocità di taglio eccessiva porterà à una maggiore usura di l'utensile, un diametru di u foru allargatu è altri prublemi. Sicondu i diversi materiali di lavorazione è i tipi di utensili, selezziunate una velocità di taglio adatta per assicurà a qualità di trasfurmazione è a durata di vita di l'utensile.
  16. Ajustate currettamente a velocità di avanzamentu o riduce u permessu di lavorazione. Una velocità di avanzamentu o un permessu di lavorazione eccessivu aumenterà a forza di taglio, risultendu in un diametru di u foru allargatu. Ajustendu ragiunevolmente i parametri di lavorazione, u diametru di u foru pò esse cuntrullatu efficacemente.
  17. Riduce currettamente l'angulu di deflessione principale. Un angulu di deflessione principale troppu grande farà chì a forza di taglio si cuncentri nantu à un latu di l'utensile, purtendu facilmente à un diametru di u foru allargatu è à l'usura di l'utensile. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, selezziunate un angulu di deflessione principale adattatu per migliurà a precisione di trasfurmazione è a durata di vita di l'utensile.
  18. Per un alesatore piegatu, raddrizzallu o raschiallu. Un strumentu piegatu ùn pò micca guarantisce a precisione di trasfurmazione è pò ancu dannà a pezza è a macchina utensile.
  19. Rivestite cù cura u tagliente di l'alesatore cù una petra à olio per rimuovere u tagliente accumulatu è assicuratevi chì u tagliente sia lisciu è pianu. L'esistenza di taglienti accumulati influenzerà l'effettu di taglio è porterà à un diametru di u foru instabile.
  20. Cuntrullate a runout di u tagliente di l'alesatore durante a rettifica in u range permessu. Una runout eccessiva farà vibrà l'utensile durante a trasfurmazione è affetterà a precisione di a trasfurmazione.
  21. Sceglite un fluidu di taglio cù una migliore prestazione di raffreddamentu. Un fluidu di taglio adattatu pò riduce a temperatura di taglio, riduce l'usura di l'utensili è migliurà a qualità di a superficia di trasfurmazione. Sicondu u materiale di machinazione è i requisiti di trasfurmazione, sceglite un tipu è una cuncentrazione di fluidu di taglio adatti.
  22. Prima di stallà l'alesatore, e macchie d'oliu in l'internu di u gambu conicu di l'alesatore è u foru conicu di u mandrinu di a macchina utensile devenu esse pulite. Induve ci sò ammaccature nantu à a superficia conica, lucidate cù una petra à oliu. Assicuratevi chì l'utensile sia stallatu fermamente è currettamente per evità prublemi di trasfurmazione causati da una stallazione impropria.
  23. Retificà a coda piatta di l'alesatore per assicurà a so precisione di adattazione cù u mandrinu di a macchina utensile. Una coda piatta disallineata farà chì l'utensile sia instabile durante a trasfurmazione è affetterà a precisione di a trasfurmazione.
  24. Aggiustate o rimpiazzate u cuscinettu di u mandrinu. I cuscinetti di u mandrinu allentati o dannighjati portanu à a piegatura di u mandrinu è cusì affettanu a precisione di trasfurmazione. Verificate regularmente u statu di i cuscinetti di u mandrinu è aghjustateli o rimpiazzateli in tempu.
  25. Riaghjustate u mandrinu flottante è aghjustate a cuassialità. Assicuratevi chì l'alesatore sia cuassiale cù a pezza per evità prublemi di diametru di u foru allargatu è di qualità di a superficia di trasfurmazione causati da a non cuassialità.
  26. Quandu si esegue l'alesatura manuale, fate attenzione à applicà a forza in modu uniforme cù e duie mani per evità chì l'alesatore oscilli à manca è à diritta. I metudi d'operazione curretti ponu migliurà a precisione di trasfurmazione è a durata di vita di l'utensile.

 

II. Diametru di u foru riduttu
(A) Cause

 

  1. U diametru esternu cuncipitu di l'alesatore hè troppu chjucu.
  2. A velocità di tagliu hè troppu bassa.
  3. A velocità di alimentazione hè troppu grande.
  4. L'angulu di deflessione principale di l'alesatore hè troppu chjucu.
  5. U fluidu di taglio hè sceltu in modu incorrectu.
  6. Durante a rettifica, a parte usurata di l'alesatore ùn hè micca cumpletamente rettificata, è u recuperu elasticu riduce u diametru di u foru.
  7. Quandu si alesanu pezzi d'acciaiu, se a tolleranza hè troppu grande o l'alesatore ùn hè micca affilatu, hè prubabile chì si verifichi una ripresa elastica, riducendu u diametru di u foru.
  8. U foru internu ùn hè micca tondu, è u diametru di u foru ùn hè micca qualificatu.
    (B) Soluzioni
  9. Rimpiazzà u diametru esternu di l'alesatore per assicurà chì a dimensione di l'utensile currisponde à i requisiti di cuncepimentu. Prima di a trasfurmazione, misurate è ispezionate l'alesatore è selezziunate una dimensione di l'utensile adatta.
  10. Aumentate currettamente a velocità di taglio. Una velocità di taglio troppu bassa porterà à una bassa efficienza di trasfurmazione è à un diametru di u foru riduttu. Sicondu i diversi materiali di machinazione è i tipi di strumenti, selezziunate una velocità di taglio adatta.
  11. Riduce currettamente a velocità di avanzamentu. Una velocità di avanzamentu eccessiva aumenterà a forza di taglio, risultendu in una riduzione di u diametru di u foru. Aghjustendu ragiunevolmente i parametri di trasfurmazione, u diametru di u foru pò esse cuntrullatu efficacemente.
  12. Aumentate currettamente l'angulu di deflessione principale. Un angulu di deflessione principale troppu chjucu farà chì a forza di taglio sia dispersa, purtendu facilmente à una riduzione di u diametru di u foru. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, selezziunate un angulu di deflessione principale adattatu per migliurà a precisione di trasfurmazione è a durata di l'utensile.
  13. Sceglite un fluidu di taglio oliu cù una bona prestazione di lubrificazione. Un fluidu di taglio adattatu pò riduce a temperatura di taglio, riduce l'usura di l'utensili è migliurà a qualità di a superficia di trasfurmazione. Sicondu u materiale di machinazione è i requisiti di trasfurmazione, sceglite un tipu è una cuncentrazione di fluidu di taglio adatti.
  14. Scambià regularmente l'alesatore è affilà currettamente a parte tagliente di l'alesatore. Eliminate a parte usurata in tempu per assicurà l'affilatura è a precisione di l'utensile.
  15. Quandu si cuncepisce a dimensione di l'alesatore, devenu esse cunsiderati fattori cum'è a ricuperazione elastica di u materiale di machinazione, o i valori devenu esse presi secondu a situazione attuale. Sicondu i diversi materiali di machinazione è i requisiti di trasfurmazione, cuncepisce ragiunevolmente a dimensione di l'utensile è i parametri di trasfurmazione.
  16. Eseguite una prova di taglio, pigliate una tolleranza adatta è affilate l'alesatore. Attraversu una prova di taglio, determinate i parametri di trasfurmazione ottimali è u statu di l'utensile per assicurà a qualità di trasfurmazione.

 

III. Foru internu senza tonda alesatu
(A) Cause

 

  1. L'alesatore hè troppu longu, manca di rigidità, è vibra durante l'alesatura.
  2. L'angulu di deflessione principale di l'alesatore hè troppu chjucu.
  3. A banda di tagliente di l'alesatore hè stretta.
  4. A tolleranza di alesatura hè troppu grande.
  5. Ci sò lacune è buchi trasversali nantu à a superficia interna di u foru.
  6. Ci sò buchi di sabbia è pori nantu à a superficia di u foru.
  7. U cuscinettu di u mandrinu hè allentatu, ùn ci hè micca manica di guida, o u ghjocu d'adattamentu trà l'alesatore è a manica di guida hè troppu grande.
  8. A causa di u fattu chì a pezza à parete fina hè serrata troppu strettamente, a pezza si deforma dopu a so rimozione.
    (B) Soluzioni
  9. Per un alesatore cù una rigidità insufficiente, un alesatore cù un passu ineguale pò esse adupratu per migliurà a rigidità di l'utensile. À u listessu tempu, l'installazione di l'alesatore deve aduprà una cunnessione rigida per riduce e vibrazioni.
  10. Aumentate l'angulu di deflessione principale. Un angulu di deflessione principale troppu chjucu farà chì a forza di taglio sia dispersa, purtendu facilmente à un foru internu micca tondu. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, selezziunate un angulu di deflessione principale adattatu per migliurà a precisione di trasfurmazione è a durata di l'utensile.
  11. Sceglite un alesatore qualificatu è cuntrullate a tolleranza di pusizione di u foru di u prucessu di pre-lavorazione. Assicuratevi a qualità è a precisione di l'alesatore. À u listessu tempu, cuntrullate strettamente a tolleranza di pusizione di u foru in u prucessu di pre-lavorazione per furnisce una bona basa per l'alesatura.
  12. Aduprate un alesatore cù un passu ineguale è una manica di guida più longa è più precisa. Un alesatore cù un passu ineguale pò riduce e vibrazioni, è una manica di guida più longa è più precisa pò migliurà a precisione di guida di l'alesatore, assicurendu cusì a rotondità di u foru internu.
  13. Sceglite un pezzu grezzu qualificatu per evità difetti cum'è lacune, fori trasversali, fori di sabbia è pori nantu à a superficia interna di u foru. Prima di u trattamentu, ispezionate è verificate u pezzu grezzu per assicurà chì a qualità di u pezzu grezzu risponde à i requisiti.
  14. Ajustate o rimpiazzate u cuscinettu di u mandrinu per assicurà a precisione è a stabilità di u mandrinu. Per u casu senza manicotto di guida, installate un manicotto di guida adattatu è cuntrullate u ghjocu di adattazione trà l'alesatore è u manicotto di guida.
  15. Per i pezzi à pareti sottili, un metudu di serraggio adattatu deve esse adupratu per riduce a forza di serraggio è evità a deformazione di u pezzu. Durante a trasfurmazione, fate attenzione à u cuntrollu di i parametri di trasfurmazione per riduce l'influenza di a forza di taglio nantu à u pezzu.

 

IV. Creste evidenti nantu à a superficia interna di u foru
(A) Cause

 

  1. Indennità di alesatura eccessiva.
  2. L'angulu posteriore di a parte tagliente di l'alesatore hè troppu grande.
  3. A banda di tagliente di l'alesatore hè troppu larga.
  4. Ci sò pori è buchi di sabbia nantu à a superficia di a pezza di travagliu.
  5. Eccessiva sconvolgimentu di u mandrinu.
    (B) Soluzioni
  6. Riduce a tolleranza di alesatura. Una tolleranza eccessiva aumenterà a forza di taglio è purterà facilmente à creste nantu à a superficia interna. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, determinate ragiunevolmente a tolleranza di alesatura.
  7. Riduce l'angulu posteriore di a parte di taglio. Un angulu posteriore troppu grande renderà u tagliente troppu affilatu è propensu à creste. Sicondu u materiale di lavorazione è i requisiti di trasfurmazione, selezziunate una dimensione adatta di l'angulu posteriore.
  8. Rettate a larghezza di a banda di tagliente. Una banda di tagliente troppu larga renderà a forza di taglio irregulare è purterà facilmente à creste nantu à a superficia interna. Rettendu a larghezza di a banda di tagliente, rendete a forza di taglio più uniforme.
  9. Sceglite un pezzu grezzu qualificatu per evità difetti cum'è pori è buchi di sabbia nantu à a superficia di a pezza. Prima di a trasfurmazione, ispezionate è verificate u pezzu grezzu per assicurà chì a qualità di u pezzu grezzu risponde à i requisiti.
  10. Aggiustate u mandrinu di a macchina utensile per riduce a runout di u mandrinu. Un runout eccessivu di u mandrinu farà vibrà l'alesatore durante a trasfurmazione è affetterà a qualità di a superficia di trasfurmazione. Verificate è aghjustate regularmente u mandrinu di a macchina utensile per assicurà a so precisione è stabilità.

 

V. Alta rugosità superficiale di u foru internu
(A) Cause

 

  1. Velocità di tagliu eccessiva.
  2. Fluidu di taglio sceltu in modu impropriu.
  3. L'angulu di deflessione principale di l'alesatore hè troppu grande, è u tagliente di l'alesatore ùn hè micca nantu à a listessa circunferenza.
  4. Indennità di alesatura eccessiva.
  5. Sovrammezza di alesatura irregulare o sovrammezza troppu chjuca, è certe superfici ùn sò micca alesate.
  6. L'eccentricità di a parte tagliente di l'alesatore supera a tolleranza, u tagliente ùn hè micca affilatu è a superficia hè ruvida.
  7. A banda di tagliente di l'alesatore hè troppu larga.
  8. Scarsa rimozione di trucioli durante l'alesatura.
  9. Usura eccessiva di l'alesatore.
  10. L'alesatore hè dannighjatu, è ci sò bave o bordi scheggiati nantu à u tagliente.
  11. Ci hè un bordu custruitu nantu à u bordu di tagliu.
  12. A causa di a relazione cù u materiale, l'alesatori cù angulu di spoglia zero o cù angulu di spoglia negativu ùn sò micca applicabili.
    (B) Soluzioni
  13. Riduce a velocità di taglio. Una velocità di taglio eccessiva porterà à una maggiore usura dell'utensile e a un aumento della rugosità superficiale. Selezziunate una velocità di taglio adatta secondu i diversi materiali di lavorazione è i tipi di utensili.
  14. Sceglite un fluidu di taglio secondu u materiale di lavorazione. Un fluidu di taglio adattatu pò riduce a temperatura di taglio, riduce l'usura di l'utensili è migliurà a qualità di a superficia di lavorazione. Sicondu u materiale di lavorazione è i requisiti di lavorazione, sceglite un tipu è una cuncentrazione di fluidu di taglio adatti.
  15. Riduce currettamente l'angulu di deflessione principale è affilà currettamente u tagliente di l'alesatore per assicurà chì u tagliente sia nantu à a listessa circunferenza. Un angulu di deflessione principale troppu grande o un tagliente chì ùn hè micca nantu à a listessa circunferenza renderà a forza di tagliu irregulare è affetterà a qualità di a superficia di trasfurmazione.
  16. Riducete apprupriatamente a tolleranza di alesatura. Una tolleranza eccessiva aumenterà a forza di taglio è purterà facilmente à un aumentu di a rugosità superficiale. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, determinate ragiunevolmente a tolleranza di alesatura.
  17. Migliurà a precisione di pusizione è a qualità di u foru inferiore prima di l'alesatura o aumentà a tolleranza di alesatura per assicurà una tolleranza di alesatura uniforme è evità chì alcune superfici ùn sianu micca alesate.
  18. Sceglite un alesatore qualificatu, ispezionate è macinate regularmente l'alesatore per assicurà chì a runout di a parte tagliente sia in a gamma di tolleranza, chì u tagliente sia affilatu è chì a superficia sia liscia.
  19. Retificà a larghezza di a banda di taglio per evità l'influenza di una banda di taglio troppu larga nantu à l'effettu di taglio. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, selezziunate una larghezza di banda di taglio adatta.
  20. Sicondu a situazione specifica, riduce u numeru di denti di l'alesatore, aumenta u spaziu di i trucioli o aduprate un alesatore cù una inclinazione di u tagliente per assicurà una rimozione liscia di i trucioli. Una scarsa rimozione di i trucioli porterà à l'accumulazione di trucioli è affetterà a qualità di a superficia di trasfurmazione.
  21. Rimpiazzate regularmente l'alesatore per evità una usura eccessiva. Durante u trattamentu, fate attenzione à osservà u statu di usura di l'utensile è rimpiazzate l'utensile assai usuratu in tempu.
  22. Durante a macinazione, l'usu è u trasportu di l'alesatore, devenu esse prese misure di prutezzione per evità danni. Per un aleatore dannighjatu, aduprate una petra à oliu estremamente fina per riparà l'alesatore dannighjatu o rimpiazzallu.
  23. Eliminate u bordu accumulatu nantu à u bordu di tagliu in tempu. L'esistenza di bordi accumulati affetterà l'effettu di tagliu è purterà à un aumentu di u valore di rugosità superficiale. Aghjustendu i parametri di tagliu è selezziunendu un fluidu di tagliu adattatu, a generazione di bordi accumulati pò esse ridutta.
  24. Per i materiali chì ùn sò micca adatti per alesatori cù angulu di spoglia zero o negativu, selezziunate un tipu d'utensile è parametri di trasfurmazione adatti. Sicondu e caratteristiche di u materiale di trasfurmazione, selezziunate un utensile è un metudu di trasfurmazione adatti per assicurà a qualità di a superficia di trasfurmazione.

 

VI. Bassa durata di vita di l'alesatore
(A) Cause

 

  1. Materiale di fresa impropriu.
  2. L'alesatore hè brusgiatu durante a macinazione.
  3. U fluidu di taglio hè statu sceltu in modu impropriu, è u fluidu di taglio ùn pò micca scorrere senza intoppi. U valore di rugosità superficiale di a parte di taglio è di u tagliente di l'alesatore dopu a macinazione hè troppu altu.
    (B) Soluzioni
  4. Selezziunate u materiale di l'alesatore secondu u materiale di lavorazione. Si ponu aduprà alesatori in carburo o alesatori rivestiti. Diversi materiali di lavorazione richiedenu diversi materiali di utensili. A scelta di un materiale di utensili adattatu pò migliurà a vita di l'utensile.
  5. Cuntrolla strettamente i parametri di taglio durante a rettifica per evità brusgiature. Quandu si rettifica l'alesatore, selezziunate i parametri di taglio adatti per evità u surriscaldamentu è a brusgiatura di l'utensile.
  6. Sceglite regularmente u fluidu di taglio currettamente secondu u materiale di lavorazione. Un fluidu di taglio adattatu pò riduce a temperatura di taglio, riduce l'usura di l'utensili è migliurà a qualità di a superficia di trasfurmazione. Assicuratevi chì u fluidu di taglio possa scorrere senza intoppi versu a zona di taglio è ghjucà u so rolu di raffreddamentu è lubrificazione.
  7. Eliminate regularmente i trucioli in a scanalatura di trucioli è aduprate fluidu di taglio cù una pressione sufficiente. Dopu a macinazione fina o a lappatura, rispettate i requisiti. A rimuzione di i trucioli in tempu pò evità l'accumulazione di trucioli è influenzà l'effettu di taglio è a vita di l'utensile. À u listessu tempu, l'usu di fluidu di taglio cù una pressione sufficiente pò migliurà l'effettu di raffreddamentu è di lubrificazione.

 

VII. Errore eccessivu di precisione di pusizione di u foru di u foru alesatu
(A) Cause

 

  1. Usura di a manica di guida.
  2. L'estremità inferiore di a manica di guida hè troppu luntana da a pezza di travagliu.
  3. A manica di guida hè corta in lunghezza è pocu precisa.
  4. Cuscinettu di u mandrinu allentatu.
    (B) Soluzioni
  5. Rimpiazzate regularmente a manica di guida. A manica di guida si consumerà gradualmente durante u trattamentu è affetterà a precisione di u trattamentu. Rimpiazzate regularmente a manica di guida per assicurà a so precisione è a funzione di guida.
  6. Allungate a manica di guida è migliurate a precisione di adattamentu trà a manica di guida è u spaziu di l'alesatore. Se l'estremità inferiore di a manica di guida hè troppu luntana da a pezza o se a manica di guida hè corta in lunghezza è di scarsa precisione, l'alesatore si devierà durante a trasfurmazione è influenzerà a precisione di a pusizione di u foru. Allungendu a manica di guida è migliurendu a precisione di adattamentu, a precisione di trasfurmazione pò esse migliurata.
  7. Riparate a macchina utensile in tempu utile è aghjustate u ghjocu di i cuscinetti di u mandrinu. I cuscinetti di u mandrinu allentati faranu oscillà u mandrinu è affetteranu a precisione di u prucessu. Verificate è aghjustate regularmente u ghjocu di i cuscinetti di u mandrinu per assicurà a precisione è a stabilità di a macchina utensile.

 

VIII. Denti di fresa scheggiati
(A) Cause

 

  1. Indennità di alesatura eccessiva.
  2. U materiale di a pezza hè troppu duru.
  3. Eccessiva sconvolgimentu di u tagliente, è carica di taglio irregulare.
  4. L'angulu di deflessione principale di l'alesatore hè troppu chjucu, aumentendu a larghezza di tagliu.
  5. Quandu si alesanu fori prufondi o fori ciechi, ci sò troppu trucioli è ùn sò micca rimossi in tempu.
  6. I denti si rompenu durante u macinamentu.
    (B) Soluzioni
  7. Mudificà a dimensione di u diametru di u foru pre-lavoratu è riduce a tolleranza di alesatura. Una tolleranza eccessiva aumenterà a forza di taglio è porterà facilmente à scheggiature di denti. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, determinà ragiunevolmente a dimensione di u diametru di u foru pre-lavoratu è a tolleranza di alesatura.
  8. Riduce a durezza di u materiale o aduprate un alesatore à angulu di spoglia negativu o un alesatore à carburo. Per i materiali di e pezze cù una durezza eccessiva, si ponu aduprà metudi cum'è a riduzione di a durezza di u materiale o a selezzione di un tipu d'utensile adattatu per a trasfurmazione di materiali duri.
  9. Cuntrullate a runout in u range di tolleranza per assicurà un caricu di taglio uniforme. Una runout eccessiva di u tagliente renderà a forza di taglio irregulare è porterà facilmente à scheggiature di denti. Aghjustendu i parametri d'installazione è di trasfurmazione di l'utensile, cuntrullate a runout in u range di tolleranza.
  10. Aumentate l'angulu di deflessione principale è riducete a larghezza di taglio. Un angulu di deflessione principale troppu chjucu aumenterà a larghezza di taglio è porterà facilmente à scheggiature di denti. Sicondu i requisiti di trasfurmazione, selezziunate una dimensione adatta di l'angulu di deflessione principale.
  11. Fate attenzione à caccià i trucioli in tempu, in particulare quandu si alesanu fori prufondi o fori ciechi. L'accumulazione di trucioli affetterà l'effettu di taglio è porterà facilmente à denti scheggiati. Aduprate un metudu di caccià i trucioli adattatu per caccià i trucioli in tempu.
  12. Fate attenzione à a qualità di a macinazione è evitate chì i denti si crepinu durante a macinazione. Quandu si macina l'alesatore, selezziunate i parametri di taglio è i metudi di macinazione adatti per assicurà a qualità è a resistenza di i denti.

 

IX. Coddu di l'alesatore rottu
(A) Cause

 

  1. Indennità di alesatura eccessiva.
  2. Quandu si alesanu fori conici, a distribuzione di i sovrapposti di alesatura sgrossa è di finitura è a selezzione di i parametri di taglio sò inappropriati.
  3. U spaziu di trucioli di i denti di l'alesatore hè chjucu,