Difetti cumuni è metudi di risoluzione di i prublemi per u mandrinu di i centri di machinazione
Riassuntu: Questu articulu elabora in dettagliu l'ottu difetti cumuni di u mandrinu di i centri di lavorazione, cumpresi a mancata osservanza di i requisiti di precisione di trasfurmazione, vibrazioni eccessive di taglio, rumore eccessivo in a scatula di u mandrinu, danni à l'ingranaggi è à i cuscinetti, incapacità di u mandrinu di cambià a velocità, mancata rotazione di u mandrinu, surriscaldamentu di u mandrinu è mancata spinghje l'ingranaggi in u so postu durante u cambiamentu di velocità idraulica. Per ogni difettu, e cause sò analizate in prufundità è sò furniti i metudi di risoluzione di i prublemi currispondenti. L'obiettivu hè di aiutà l'operatori è u persunale di manutenzione di i centri di lavorazione à diagnosticà rapidamente è precisamente i difetti è à piglià suluzioni efficaci per assicurà u funziunamentu nurmale di i centri di lavorazione è migliurà a qualità di trasfurmazione è l'efficienza di a pruduzzione.
I. Introduzione
Cum'è una macchina utensile automatizata di alta precisione è alta efficienza, u cumpunente di u mandrinu di un centru di machinazione ghjoca un rolu cruciale in tuttu u prucessu. A precisione di rotazione, a putenza, a velocità è e funzioni automatizate di u mandrinu influenzanu direttamente a precisione di trasfurmazione di i pezzi, l'efficienza di trasfurmazione è e prestazioni generali di a macchina utensile. Tuttavia, in l'usu reale, u mandrinu pò sperimentà diversi difetti, chì affettanu u funziunamentu nurmale di u centru di machinazione. Dunque, capisce i difetti cumuni di u mandrinu è i so metudi di risoluzione di i prublemi hè di grande impurtanza per a manutenzione è l'usu di i centri di machinazione.
II. Difetti cumuni è metudi di risoluzione di i prublemi per u mandrinu di i centri di machinazione
(I) Mancanza di Rispettà i Requisiti di Precisione di u Processu
Cause di i difetti:
- Durante u trasportu, a macchina utensile pò esse sottumessa à impatti, chì puderanu dannighjà a precisione di i cumpunenti di u mandrinu. Per esempiu, l'asse di u mandrinu pò spustassi, è l'alloghju di u cuscinettu pò deformassi.
- L'installazione ùn hè micca ferma, a precisione di l'installazione hè bassa, o ci sò cambiamenti. Una basa di installazione irregulare di a macchina utensile, bulloni di fundazione allentati, o cambiamenti in a precisione di l'installazione per via di l'assestamentu di a fundazione è altre ragioni durante l'usu à longu andà ponu influenzà a precisione di a pusizione relativa trà u mandrinu è altri cumpunenti, risultendu in una diminuzione di a precisione di trasfurmazione.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Per e macchine utensili chì sò state colpite durante u trasportu, hè necessaria una ispezione cumpleta di precisione di i cumpunenti di u mandrinu, cumpresi indicatori cum'è a runout radiale, a runout assiale è a cuassialità di u mandrinu. Basatu annantu à i risultati di l'ispezione, si aduttano metudi di regulazione apprupriati, cum'è a regulazione di u ghjocu di u cuscinettu è a currezzione di l'alloghju di u cuscinettu, per restaurà a precisione di u mandrinu. Se necessariu, si pò invità u persunale prufessiunale di manutenzione di e macchine utensili per e riparazioni.
- Verificate regularmente u statu di l'installazione di a macchina utensile è stringhjite i bulloni di fundazione per assicurà una installazione ferma. Se si trovanu cambiamenti in a precisione di l'installazione, devenu esse aduprati strumenti di rilevazione di alta precisione per riaggiustà a livella di a macchina utensile è a precisione di pusizione relativa trà u mandrinu è i cumpunenti cum'è u tavulinu di travagliu. Attrezzature cum'è interferometri laser ponu esse aduprate per misurazioni è regolazioni precise.
(II) Vibrazione di tagliu eccessiva
Cause di i difetti:
- I viti chì cunnettanu a scatula di u mandrinu è u lettu sò allentati, riducendu a rigidità di cunnessione trà a scatula di u mandrinu è u lettu è rendendulu propensu à vibrazioni sottu l'azione di e forze di taglio.
- A precarica di i cuscinetti hè insufficiente, è u ghjocu hè troppu grande, ciò chì face chì i cuscinetti ùn sò micca capaci di sustene efficacemente u mandrinu durante u funziunamentu, pruvucendu l'oscillazione di u mandrinu è cusì inducendu vibrazioni di taglio.
- A noce di precarica di i cuscinetti hè allentata, ciò chì face chì u mandrinu si mova assialmente è distrugge a precisione di rotazione di u mandrinu, ciò chì porta tandu à vibrazioni.
- I cuscinetti sò rigati o dannighjati, ciò chì provoca un attritu irregulare trà l'elementi volventi è e piste di i cuscinetti è genera vibrazioni anormali.
- U mandrinu è a scatula sò fora di tolleranza. Per esempiu, se a cilindricità o a cuassialità di u mandrinu ùn risponde micca à i requisiti, o a precisione di i fori di montaggio di i cuscinetti in a scatula hè scarsa, questu affetterà a stabilità rotazionale di u mandrinu è porterà à vibrazioni.
- Altri fattori, cum'è l'usura irregulare di l'utensili, parametri di taglio irragionevoli (cum'è una velocità di taglio eccessiva, una velocità di avanzamentu eccessiva, ecc.) è un serraggio allentatu di u pezzu di travagliu, ponu ancu causà vibrazioni di taglio.
- In u casu di un tornu, e parti mobili di u portautensili di a torretta ponu esse allentate o a pressione di serraggio pò esse insufficiente è micca stretta currettamente. Durante u tagliu, l'instabilità di u portautensili serà trasmessa à u sistema di mandrinu, pruvucendu vibrazioni.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Verificate e viti chì cunnettanu a scatula di u mandrinu è u lettu. S'elle sò allentate, stringhjitele in tempu per assicurà una cunnessione ferma è migliurà a rigidità generale.
- Ajustate u precaricu di i cuscinetti. Sicondu u tipu di cuscinetti è i requisiti di a macchina utensile, aduprate metudi di precaricamentu adatti, cum'è l'aghjustamentu per mezu di dadi o l'usu di u precaricamentu di a molla, per fà chì u ghjocu di u cuscinettu righjunghji un intervallu adattatu è assicurà un supportu stabile per u mandrinu.
- Verificate è stringhjite u dadu di precaricamentu di i cuscinetti per impedisce à u mandrinu di muoversi assialmente. Se u dadu hè dannighjatu, rimpiazzatelu in tempu.
- In casu di cuscinetti rigati o danneggiati, smuntate u mandrinu, rimpiazzate i cuscinetti danneggiati è pulite è ispezionate i cumpunenti pertinenti per assicurà chì ùn ci sianu impurità.
- Detecta a precisione di u mandrinu è di a scatula. Per e parte chì sò fora di tolleranza, si ponu aduprà metudi cum'è a macinazione è a raschiatura per a riparazione per assicurà una bona cuuperazione trà u mandrinu è a scatula.
- Verificate a situazione di usura di l'utensili è rimpiazzate l'utensili assai usurati in modu puntuale. Ottimisate i parametri di taglio selezziunendu velocità di taglio, velocità di avanzamentu è prufundità di taglio adatti in basa à fattori cum'è u materiale di a pezza, u materiale di l'utensile è e prestazioni di a macchina utensile. Assicuratevi chì a pezza sia serrata fermamente è in modu affidabile. Per prublemi cù u portautensili a torretta di un tornu, verificate u statu di cunnessione di e parti mobili è aghjustate a pressione di serraggio per permette di serrare l'utensili in modu stabile.
(III) Rumore eccessivu in a scatula di u mandrinu
Cause di i difetti:
- L'equilibriu dinamicu di i cumpunenti di u mandrinu hè scarsu, generendu forze centrifughe squilibrate durante a rotazione à alta velocità, ciò chì provoca vibrazioni è rumore. Questu pò esse duvutu à una distribuzione irregulare di a massa di e parti installate nantu à u mandrinu (cum'è strumenti, mandrini, pulegge, ecc.), o à un equilibriu dinamicu di i cumpunenti di u mandrinu chì hè interrottu durante u prucessu di assemblaggio.
- U ghjocu d'ingranamentu di l'ingranaggi hè irregulare o seriamente dannighjatu. Quandu l'ingranaggi s'ingrananu, si generanu impatti è rumore. Durante l'usu à longu andà, u ghjocu d'ingranamentu di l'ingranaggi pò cambià per via di l'usura, a fatigue è altre ragioni, o e superfici di i denti ponu avè sfaldature, crepe è altri danni.
- I cuscinetti sò dannighjati o l'alberi di trasmissione sò piegati. I cuscinetti dannighjati faranu chì u mandrinu funziona in modu instabile è genererà rumore. L'alberi di trasmissione piegati portanu à eccentricità durante a rotazione, pruvucendu vibrazioni è rumore.
- E lunghezze di e cinghie di trasmissione sò inconsistenti o sò troppu larghe, ciò chì face chì e cinghie di trasmissione vibrinu è sfreghinu durante u funziunamentu, generendu rumore è affettendu ancu l'efficienza di trasmissione è a stabilità di a velocità di u mandrinu.
- A precisione di l'ingranaggi hè scarsa. Per esempiu, se l'errore di u prufilu di u dente, l'errore di pitch, ecc. sò grandi, questu resultarà in un ingranamentu scarsu di l'ingranaggi è genererà rumore.
- Scarsa lubrificazione. In mancanza d'oliu lubrificante sufficiente o quandu l'oliu lubrificante si deteriora, l'attritu di i cumpunenti cum'è l'ingranaggi è i cuscinetti in a scatula di u mandrinu aumenta, rendendu faciule a generazione di rumore è accelerendu l'usura di i cumpunenti.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Effettuà a rilevazione è a currezzione di l'equilibriu dinamicu nantu à i cumpunenti di u mandrinu. Un tester di equilibriu dinamicu pò esse adupratu per rilevà u mandrinu è e parti cunnesse. Per e zone cù grandi masse squilibrate, l'aghjustamenti ponu esse fatti eliminendu materiali (cum'è perforazione, fresatura, ecc.) o aghjunghjendu contrappesi per fà chì i cumpunenti di u mandrinu soddisfinu i requisiti di equilibriu dinamicu.
- Verificate a situazione di l'ingranamentu di l'ingranaggi. Per l'ingranaggi cù ghjochi di ingranamentu irregulari, u prublema pò esse risoltu aghjustendu a distanza centrale di l'ingranaggi o rimpiazzendu l'ingranaggi assai usurati. Per l'ingranaggi cù superfici di denti danneggiate, rimpiazzateli in tempu per assicurà un bon ingranamentu di l'ingranaggi.
- Verificate i cuscinetti è l'alberi di trasmissione. Se i cuscinetti sò dannighjati, rimpiazzateli cù novi. Per l'alberi di trasmissione piegati, ponu esse raddrizzati aduprendu metudi di raddrizzamentu. Se a piegatura hè severa, rimpiazzate l'alberi di trasmissione.
- Ajustate o rimpiazzate e cinghie di trasmissione per fà chì e so lunghezze sianu coerenti è a tensione adatta. A tensione adatta di e cinghie di trasmissione pò esse ottenuta aghjustendu i dispositivi di tensione di a cinghia, cum'è a pusizione di a puleggia tensile.
- Per u prublema di scarsa precisione di l'ingranaggi, s'ellu si tratta di ingranaggi appena installati è a precisione ùn risponde micca à i requisiti, rimpiazzateli cù ingranaggi chì rispondenu à i requisiti di precisione. Se a precisione diminuisce per via di l'usura durante l'usu, riparateli o rimpiazzateli secondu a situazione attuale.
- Verificate u sistema di lubrificazione di a scatula di u mandrinu per assicurà chì a quantità d'oliu lubrificante sia sufficiente è chì a qualità sia bona. Rimpiazzate regularmente l'oliu lubrificante, pulite e tubazioni di lubrificazione è i filtri per impedisce chì l'impurità blocchinu i passaggi d'oliu è assicurate una bona lubrificazione di tutti i cumpunenti.
(IV) Danni à l'ingranaggi è à i cuscinetti
Cause di i difetti:
- A pressione di cambiamentu hè troppu alta, pruvucendu danni à l'ingranaggi per via di l'impattu. Durante l'operazione di cambiamentu di velocità di a macchina utensile, se a pressione di cambiamentu hè troppu alta, l'ingranaggi suppurteranu forze d'impattu eccessive à u mumentu di l'ingranamentu, ciò chì pò purtà facilmente à danni à e superfici di i denti, fratture à e radiche di i denti è altre situazioni.
- U mecanismu di cambiamentu hè dannighjatu o i perni di fissaggio cascanu, rendendu u prucessu di cambiamentu anormale è interrompendu a relazione d'ingranamentu trà l'ingranaggi, causendu cusì danni à l'ingranaggi. Per esempiu, a deformazione è l'usura di e forcelle di cambiamentu, a frattura di i perni di fissaggio, ecc. affetteranu a precisione è a stabilità di u cambiamentu.
- A precarica di i cuscinetti hè troppu grande o ùn ci hè micca lubrificazione. Una precarica eccessiva face chì i cuscinetti suppurtinu carichi eccessivi, accelerendu l'usura è a fatigue di i cuscinetti. Senza lubrificazione, i cuscinetti funzioneranu in un statu di attritu seccu, pruvucendu surriscaldamentu, brusgiature è danni à e sfere o à e piste di i cuscinetti.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Verificate u sistema di pressione di cambiamentu è aghjustate a pressione di cambiamentu à un intervallu adattatu. Questu pò esse ottenutu aghjustendu e valvole di pressione di u sistema idraulicu o i dispositivi di regulazione di a pressione di u sistema pneumaticu. À u listessu tempu, verificate i circuiti di cuntrollu di cambiamentu è e valvole solenoidi è altri cumpunenti per assicurà chì i signali di cambiamentu sianu precisi è chì l'azzioni sianu fluide, evitendu un impattu eccessivu di l'ingranaggi per via di cambiamenti anormali.
- Ispettate è riparà u mecanismu di cambiamentu, riparà o rimpiazzà e forcelle di cambiamentu danneggiate, i perni di fissaggio è altri cumpunenti per assicurà u funziunamentu nurmale di u mecanismu di cambiamentu. Durante u prucessu di assemblaggio, assicuratevi a precisione di l'installazione è a cunnessione ferma di ogni cumpunente.
- Ajustate a precarica di i cuscinetti. Sicondu i requisiti tecnichi di i cuscinetti è e cundizioni di travagliu di a macchina utensile, aduprate metudi di precaricamentu adatti è magnitudini di precaricamentu adatte. À u listessu tempu, rinfurzà a gestione di a lubrificazione di i cuscinetti, verificà regularmente è aghjunghje oliu lubrificante per assicurà chì i cuscinetti sianu sempre in un bonu statu di lubrificazione. Per i cuscinetti dannighjati per via di una scarsa lubrificazione, dopu avè li rimpiazzati cù cuscinetti novi, pulite accuratamente u sistema di lubrificazione per impedisce chì l'impurità entrenu di novu in i cuscinetti.
(V) Incapacità di u mandrinu à cambià a velocità
Cause di i difetti:
- S'ellu ci hè un signale di cambiamentu elettricu in uscita. S'ellu ci hè un difettu in u sistema di cuntrollu elettricu, pò esse chì ùn sia micca capace di mandà u signale di cambiamentu currettu, ciò chì risulta in l'incapacità di u mandrinu di fà l'operazione di cambiamentu di velocità. Per esempiu, i fallimenti di i relè in u circuitu di cuntrollu, l'errori in u prugramma PLC è i malfunzionamenti di i sensori ponu tutti influenzà l'uscita di u signale di cambiamentu.
- S'ellu ci hè una pressione sufficiente. Per i sistemi di cambiamentu di velocità idraulici o pneumatici, se a pressione hè insufficiente, ùn pò micca furnisce abbastanza putenza per guidà u muvimentu di u mecanismu di cambiamentu di velocità, ciò chì impedisce à u mandrinu di cambià a velocità. Una pressione insufficiente pò esse causata da guasti di pompe idrauliche o pompe pneumatiche, perdite di tubazioni, regolazione impropria di e valvole di pressione è altre ragioni.
- U cilindru idraulicu chì si move hè usuratu o bluccatu, ciò chì rende u cilindru idraulicu incapace di funziunà nurmalmente è di spinghje l'ingranaggi di cambiamentu di velocità o e frizioni è altri cumpunenti per eseguisce l'azione di cambiamentu di velocità. Questu pò esse causatu da danni à e guarnizioni interne di u cilindru idraulicu, da una forte usura trà u pistone è u cilindru, è da impurità chì entranu in u cilindru idraulicu.
- A valvula solenoidale chì si move hè bluccata, impedendu à a valvula solenoidale di cambià di direzzione nurmalmente, risultendu in l'incapacità di l'oliu idraulicu o di l'aria compressa di scorrere longu u percorsu predeterminatu, affettendu cusì l'azione di u mecanismu di cambiamentu di velocità. U bluccamentu di a valvula solenoidale pò esse causatu da u core di a valvula bluccatu da impurità, danni à a bobina di a valvula solenoidale, è altre ragioni.
- A forcella di u cilindru idraulicu chì si move si stacca, pruvucendu a rottura di a cunnessione trà u cilindru idraulicu è l'ingranaggi di cambiamentu di velocità è l'impossibilità di trasmette a putenza per u cambiamentu di velocità. A caduta di a forcella pò esse causata da bulloni di fissaggio allentati di a forcella, usura è frattura di a forcella, è altre ragioni.
- U cilindru idraulicu chì si move perde oliu o hà una perdita interna, riducendu a pressione di travagliu di u cilindru idraulicu è ùn hè micca capace di furnisce abbastanza forza per compie l'azione di cambiamentu di velocità. A perdita d'oliu o a perdita interna pò esse causata da l'invecchiamentu di e guarnizioni di u cilindru idraulicu, da un ghjocu eccessivu trà u pistone è u cilindru, è da altre ragioni.
- L'interruttore cumpostu di cambiamentu ùn funziona micca bè. L'interruttore cumpostu hè adupratu per rilevà signali cum'è se u cambiamentu di velocità hè cumpletu. Se l'interruttore ùn funziona micca bè, farà chì u sistema di cuntrollu ùn sia micca capace di ghjudicà currettamente u statu di cambiamentu di velocità, affettendu cusì l'operazioni di cambiamentu di velocità successive o u funziunamentu di a macchina utensile.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Verificate u sistema di cuntrollu elettricu. Aduprate strumenti cum'è multimetri è oscilloscopi per rilevà e linee di uscita di u signale di cambiamentu è i cumpunenti elettrichi cunnessi. Sè si trova un guastu di u relè, rimpiazzatelu. Sè ci hè un errore in u prugramma PLC, debugatelu è mudificatelu. Sè un sensore ùn funziona micca bè, rimpiazzatelu cù unu novu per assicurà chì u signale di cambiamentu pò esse emessu nurmalmente.
- Verificate a pressione di u sistema idraulicu o pneumaticu. Per una pressione insufficiente, verificate prima u statu di funziunamentu di a pompa idraulica o di a pompa pneumatica. S'ellu ci hè un guastu, riparatela o rimpiazzatela. Verificate s'ellu ci sò perdite in e tubazioni. S'ellu ci sò perdite, riparatele in tempu. Ajustate e valvole di pressione per fà chì a pressione di u sistema righjunghji u valore specificatu.
- Per u prublema di u cilindru idraulicu chì si move è hè usuratu o bluccatu, smuntate u cilindru idraulicu, verificate e cundizioni di usura di e guarnizioni interne, di u pistone è di u cilindru, rimpiazzate e guarnizioni danneggiate, riparate o rimpiazzate u pistone è u cilindru usurati, pulite l'internu di u cilindru idraulicu è eliminate l'impurità.
- Verificate a valvula solenoidale di cambiamentu. Sè u core di a valvula hè bluccatu da impurità, smuntate è pulite a valvula solenoidale per rimuovere l'impurità. Sè a bobina di a valvula solenoidale hè dannighjata, rimpiazzatela cù una nova bobina per assicurà chì a valvula solenoidale possi cambià direzzione nurmalmente.
- Verificate a forcella di u cilindru idraulicu di cambiamentu. Sè a forcella si stacca, reinstallatela è stringete i bulloni di fissaggio. Sè a forcella hè usurata o fratturata, rimpiazzatela cù una nova forcella per assicurà una cunnessione affidabile trà a forcella è l'ingranaggi di cambiamentu di velocità.
- Affrontà u prublema di perdite d'oliu o di perdite interne di u cilindru idraulicu chì si move. Rimpiazzà e guarnizioni invechjate, aghjustà u spaziu trà u pistone è u cilindru. Metodi cum'è a sustituzione di u pistone o di u cilindru cù dimensioni adatte è l'aumentu di u numeru di guarnizioni ponu esse aduprati per migliurà e prestazioni di tenuta di u cilindru idraulicu.
- Verificate l'interruttore cumpostu di cambiamentu. Aduprate strumenti cum'è multimetri per rilevà u statutu on-off di l'interruttore. Se l'interruttore ùn funziona micca bè, rimpiazzatelu cù un novu interruttore per assicurà chì pò rilevà currettamente u statu di cambiamentu di velocità è trasmette u signale currettu à u sistema di cuntrollu.
(VI) Fallimentu di u Mandrinu à Girà
Cause di i difetti:
- S'ellu hè emessu u cumandamentu di rotazione di u mandrinu. Simile à l'incapacità di u mandrinu di cambià a velocità, un difettu in u sistema di cuntrollu elettricu pò purtà à l'incapacità di emette u cumandamentu di rotazione di u mandrinu, rendendu u mandrinu incapace di avviassi.
- L'interruttore di prutezzione ùn hè micca premutu o ùn funziona micca bè. I centri di machinazione anu di solitu qualchi interruttore di prutezzione, cum'è l'interruttore di a porta di a scatula di u mandrinu, l'interruttore di rilevazione di serraggio di l'utensile, ecc. Se questi interruttori ùn sò micca premuti o ùn funzionanu micca bè, per ragioni di sicurezza, a macchina utensile impedirà à u mandrinu di girà.
- U mandrinu ùn serra micca a pezza. In certi torni o centri di machinazione cù mandrini, se u mandrinu ùn serra micca a pezza, u sistema di cuntrollu di a macchina utensile limiterà a rotazione di u mandrinu per impedisce chì a pezza vuli fora durante u prucessu di trasfurmazione è causi periculu.
- L'interruttore di u cumpostu di cambiamentu hè dannighjatu. U malfunzionamentu di l'interruttore di u cumpostu di cambiamentu pò influenzà a trasmissione di u signale di partenza di u mandrinu o a rilevazione di u statu di funziunamentu di u mandrinu, risultendu in l'incapacità di u mandrinu di girà nurmalmente.
- Ci hè una perdita interna in a valvula solenoidale di cambiamentu, chì renderà a pressione di u sistema di cambiamentu di velocità instabile o incapace di stabilisce una pressione nurmale, affettendu cusì a rotazione di u mandrinu. Per esempiu, in un sistema di cambiamentu di velocità idraulicu, a perdita di a valvula solenoidale pò purtà à l'incapacità di l'oliu idraulicu di spinghje efficacemente i cumpunenti cum'è embrague o ingranaggi, rendendu u mandrinu incapace di ottene putenza.
Metodi di risoluzione di i prublemi:
- Verificate e linee di uscita di u cumandamentu di rotazione di u mandrinu in u sistema di cuntrollu elettricu è i cumpunenti cunnessi. Sè si trova un difettu, riparateli o rimpiazzateli in tempu per assicurà chì u cumandamentu di rotazione di u mandrinu possa esse emessu nurmalmente.
- Verificate u statu di l'interruttori di prutezzione per assicurassi ch'elli sianu premuti nurmalmente. Per l'interruttori di prutezzione malfunzionanti, riparateli o rimpiazzateli per assicurassi chì a funzione di prutezzione di sicurezza di a macchina utensile sia nurmale senza influenzà l'avviu nurmale di u mandrinu.
- Verificate a situazione di serraggio di u mandrinu per assicurà chì a pezza sia serrata fermamente. S'ellu ci hè un difettu cù u mandrinu, cum'è una forza di serraggio insufficiente o usura di e ganasce di u mandrinu, riparate o rimpiazzate u mandrinu in tempu per fà lu funziunà nurmalmente.
- Verificate l'interruttore cumpostu di cambiamentu. S'ellu hè dannighjatu, rimpiazzatelu cù unu novu per assicurà a trasmissione nurmale di u signale di avviamentu di u mandrinu è a rilevazione precisa di u statu di funziunamentu.
- Verificate a situazione di perdita di a valvula solenoidale di cambiamentu. Metodi cum'è a prova di pressione è l'osservazione di s'ellu ci hè una perdita d'oliu intornu à a valvula solenoidale ponu esse aduprati per ghjudicà. Per e valvule solenoidali cù perdite, smuntate, pulite, verificate u core di a valvula è e guarnizioni, rimpiazzate e guarnizioni danneggiate o tutta a valvula solenoidale per assicurà una bona prestazione di tenuta è una pressione stabile di u sistema di cambiamentu di velocità.
(VII) Surriscaldamentu di u mandrinu
Cause di i difetti:
- A precarica di i cuscinetti di u mandrinu hè troppu grande, aumentendu l'attritu internu di i cuscinetti è generendu un calore eccessivu, chì provoca un surriscaldamentu di u mandrinu. Questu pò esse duvutu à un funziunamentu impropriu durante u montaggio o l'aghjustamentu di a precarica di u cuscinettu o à l'usu di metudi di precaricamentu è magnitudini di precaricamentu inappropriati.
- I cuscinetti sò rigati o dannighjati. Durante u prucessu di travagliu, i cuscinetti ponu esse rigati o dannighjati per via di una scarsa lubrificazione, sovraccaricu, entrata di corpi stranieri, ecc. In questu mumentu, l'attritu di i cuscinetti aumenterà bruscamente, generendu una grande quantità di calore è pruvucendu u surriscaldamentu di u mandrinu.
- L'oliu lubrificante hè sporcu o cuntene impurità. L'oliu lubrificante sporcu aumenterà u coefficientu di attritu trà i cuscinetti è altre parti mobili, riducendu l'effettu di lubrificazione. Intantu, l'impurità ponu