Cumu sceglie un sistema CNC per e macchine utensili CNC?

U sistema CNC di e macchine utensili CNC
Ci sò parechji fattori chì influenzanu u prucessu di e macchine utensili CNC, è quandu si analizeghja u prucessu di i pezzi, e caratteristiche di e macchine utensili CNC devenu esse cunsiderate. Cunsiderendu una seria di fattori cum'è a dispusizione di i percorsi di prucessu di i pezzi, a selezzione di e macchine utensili, a selezzione di l'utensili di taglio è u serraggio di i pezzi. Diverse macchine utensili CNC currispondenu à diversi prucessi è pezzi, è cumu sceglie una macchina utensile raghjonevule hè diventata a chjave per migliurà l'efficienza è riduce l'investimenti per l'imprese. U sistema CNC di una macchina utensile CNC include un dispositivu CNC, un azionamentu di alimentazione (unità di cuntrollu di a velocità di alimentazione è servomotore), un azionamentu di u mandrinu (unità di cuntrollu di a velocità di u mandrinu è motore di u mandrinu) è cumpunenti di rilevazione. Quandu si sceglie un sistema CNC, u cuntenutu sopra deve esse inclusu.

图片3

1. Selezzione di dispositivi CNC

(1) Selezzione di tipu
Selezziunate u dispusitivu CNC currispundente secondu u tipu di macchina utensile CNC. In generale, i dispusitivi CNC sò adatti per tipi di machinazione cum'è tornitura, perforazione, alesatura, fresatura, rettifica, stampaggio è taglio per scarica elettrica, è devenu esse scelti di cunsiguenza.
(2) Selezzione di u rendimentu
E prestazioni di i diversi dispositivi CNC varianu assai, cum'è u numeru di assi di cuntrollu, cumpresi un asse unicu, 2 assi, 3 assi, 4 assi, 5 assi, è ancu più di 10 o 20 assi; Ci sò 2 o più assi di cullegamentu, è a velocità massima di avanzamentu hè 10 m/min, 15 m/min, 24 m/min, 240 m/min; A risoluzione hè 0,01 mm, 0,001 mm è 0,0001 mm. Quessi indicatori sò diversi, è ancu i prezzi sò diversi. Devenu esse basati nantu à i bisogni effettivi di a macchina utensile. Per esempiu, per a tornitura generale, si deve selezziunà u cuntrollu di 2 o 4 assi (doppiu portautensili), è per a tornitura di pezzi piane, si deve selezziunà u cullegamentu di 3 o più assi. Ùn cercate micca u livellu più recente è u più altu, sceglite cun prudenza.
(3) Selezzione di funzioni
U sistema CNC di e macchine utensili CNC hà parechje funzioni, cumprese e funzioni basiche - funzioni essenziali di i dispositivi CNC; Funzione di selezzione - una funzione chì l'utilizatori ponu sceglie. Alcune funzioni sò selezziunate per risolve diversi oggetti di machinazione, alcune per migliurà a qualità di machinazione, alcune per facilità a prugrammazione, è alcune per migliurà e prestazioni operative è di manutenzione. Alcune funzioni di selezzione sò correlate, è a selezzione di sta opzione richiede a selezzione di un'altra opzione. Dunque, a selezzione deve esse basata nantu à i requisiti di cuncepimentu di a macchina utensile. Ùn sceglite micca troppu funzioni senza analisi, è omettite e funzioni pertinenti, chì riduceranu a funzionalità di a macchina utensile CNC è causeranu perdite innecessarie.
Ci sò dui tipi di cuntrolli programmabili in a funzione di selezzione: integrati è indipendenti. Hè megliu sceglie un tipu internu, chì hà mudelli diversi. Prima, a selezzione deve esse basata annantu à u numeru di punti di signali d'entrata è di uscita trà u dispusitivu CNC è a macchina utensile. U numeru di punti selezziunatu deve esse ligeramente più altu ch'è u numeru attuale di punti, è una tazza pò richiede prestazioni di cuntrollu supplementari è mudificate. Siconda, hè necessariu stimà a dimensione di i prugrammi sequenziali è selezziunà a capacità di almacenamentu. A dimensione di u prugramma aumenta cù a cumplessità di a macchina utensile, è ancu a capacità di almacenamentu aumenta. Deve esse sceltu ragiunevolmente secondu a situazione specifica. Ci sò ancu specifiche tecniche cum'è u tempu di trasfurmazione, a funzione d'istruzione, u timer, u contatore, u relè internu, ecc., è a quantità deve ancu risponde à i requisiti di cuncepimentu.
(4) Selezzione di prezzu
Diversi paesi è pruduttori di dispositivi CNC producenu diverse specifiche di prudutti cù differenze di prezzu significative. Basatu annantu à a selezzione di i tipi di cuntrollu, e prestazioni è e funzioni, deve esse realizata un'analisi cumpleta di u rapportu qualità-prezzu per selezziunà i dispositivi CNC cù rapporti qualità-prezzu più elevati per riduce i costi.
(5) Selezzione di servizii tecnichi
Quandu si sceglienu dispositivi CNC chì rispondenu à i requisiti tecnichi, si deve ancu tene contu di a reputazione di u fabricatore, se l'istruzzioni d'usu di u produttu è altri documenti sò cumpleti, è se hè pussibule di furnisce una furmazione à l'utilizatori nantu à a prugrammazione, l'operazione è u persunale di manutenzione. Ci hè un dipartimentu di serviziu tecnicu dedicatu chì furnisce pezzi di ricambio à longu andà è servizii di manutenzione puntuali per massimizà i benefici tecnichi è ecunomichi.
2. Selezzione di l'azionamentu di l'alimentazione
(1) A priorità deve esse data à l'usu di servomotori AC
Perchè paragunatu à i motori DC, hà una inerzia di rotore più chjuca, una risposta dinamica megliu, una putenza di uscita più alta, una velocità più alta, una struttura più simplice, un costu più bassu è un ambiente d'applicazione senza restrizioni.
(2) Calculà e cundizioni di carica
Sceglite una specificazione di servomotore adatta calculendu currettamente e cundizioni di carica applicate à l'alberu di u motore.
(3) Selezziunate l'unità di cuntrollu di velocità currispundente
U fabricatore di l'azionamentu di l'alimentazione furnisce un inseme cumpletu di prudutti per l'unità di cuntrollu di a velocità di alimentazione è u servomotore pruduttu, dunque dopu avè sceltu u servomotore, l'unità di cuntrollu di velocità currispundente hè selezziunata secondu u manuale di u pruduttu.
3. Selezzione di l'azionamentu di u mandrinu
(1) A priorità deve esse data à i motori di mandrinu mainstream
Perchè ùn hà micca i limiti di cummutazione, alta velocità è grande capacità cum'è i motori di mandrinu CC, hà una larga gamma di regulazione di velocità di putenza costante, bassu rumore è hè economicu. Attualmente, 85% di e macchine utensili CNC internaziunale utilizanu l'azionamentu di mandrinu CA.
(2) Selezziunate u mutore di u mandrinu secondu i bisogni
① Calculà a putenza di taglio basata annantu à diverse macchine utensili, è u mutore sceltu deve risponde à questu requisitu; ② Sicondu u tempu di accelerazione è decelerazione di u mandrinu richiestu, calculà chì a putenza di u mutore ùn deve micca superà a putenza massima di uscita di u mutore; ③ In situazioni induve hè necessariu un avviamentu è una frenata frequenti di u mandrinu, a putenza media deve esse calculata, è u so valore ùn pò micca superà a putenza nominale di uscita cuntinua di u mutore; ④ In situazioni induve hè necessariu un cuntrollu di superficia custante, a somma di a putenza di taglio necessaria per u cuntrollu di a velocità di superficia custante è a putenza necessaria per l'accelerazione deve esse in a gamma di putenza chì u mutore pò furnisce.
(3) Selezziunate l'unità di cuntrollu di a velocità di u mandrinu currispundente
U fabricatore di l'azionamentu di u mandrinu furnisce un inseme cumpletu di prudutti per l'unità di cuntrollu di a velocità di u mandrinu è u mutore di u mandrinu pruduttu. Dunque, dopu avè sceltu u mutore di u mandrinu, l'unità di cuntrollu di a velocità di u mandrinu currispundente hè selezziunata secondu u manuale di u pruduttu.
(4) Sceglite u metudu di cuntrollu direzionale
Quandu hè necessariu u cuntrollu direzionale di u mandrinu, un encoder di pusizione o un sensore magneticu pò esse sceltu secondu a situazione attuale di a macchina utensile per ottene u cuntrollu direzionale di u mandrinu.
4. Selezzione di cumpunenti di rilevazione
(1) Sceglite u metudu di misurazione
Sicondu u schema di cuntrollu di pusizione di u sistema CNC, u spustamentu lineare di a macchina utensile hè misuratu direttamente o indirettamente, è i cumpunenti di rilevazione lineari o rotativi sò selezziunati. Attualmente, e macchine utensile CNC utilizanu largamente u cuntrollu in circuitu semi-chjusu, utilizendu cumpunenti di misurazione di l'angulu rotativu (trasformatori rotativi, encoder d'impulsi).
(2) Cunsiderate a precisione è a velocità di rilevazione
Sicondu i requisiti di e macchine utensili CNC, sia per rilevà a precisione sia a velocità, selezziunate i cumpunenti di rilevazione di pusizione o di velocità (generatori di prova, encoder d'impulsi). In generale, e macchine utensili di grande dimensione sò principalmente cuncepite per risponde à i requisiti di velocità, mentre chì e macchine utensili d'alta precisione è di piccule è medie dimensioni sò principalmente cuncepite per risponde à i requisiti di precisione. A risoluzione di u cumpunente di rilevazione sceltu hè generalmente un ordine di grandezza superiore à a precisione di a machinazione.
(3) Selezziunate i codificatori d'impulsi di e specifiche currispondenti
Selezziunate e specifiche currispondenti di i encoder d'impulsi basate annantu à u passu di a vite à ricirculazione di sfere di a macchina utensile CNC, a velocità minima di muvimentu di u sistema CNC, u multiplicatore di cumandamenti è u multiplicatore di rilevazione.
(4) Cunsiderate i circuiti d'interfaccia
Quandu si sceglienu i cumpunenti di rilevazione, hè impurtante di cunsiderà chì u dispusitivu CNC hà circuiti d'interfaccia currispondenti.