Chì operazioni pudete fà per fà chì e vostre macchine utensili CNC abbianu una durata di serviziu più longa?

Analisi di i punti chjave di a tecnulugia di machinazione CNC è di a manutenzione di e macchine utensili CNC

Riassuntu: Questu articulu esplora in prufundità u cuncettu è e caratteristiche di a machinazione CNC, è ancu e similitudini è e differenze trà questu è e regulazioni di a tecnulugia di trasfurmazione di e macchine utensili tradiziunali. Elabora principalmente e precauzioni dopu à u cumpletamentu di a trasfurmazione di e macchine utensili CNC, cumpresi aspetti cum'è a pulizia è a manutenzione di e macchine utensili, l'ispezione è a sustituzione di e piastre tergicristalli nantu à e guide, a gestione di l'oliu lubrificante è di u refrigerante, è a sequenza di spegnimentu. Intantu, introduce ancu in dettagliu i principii di avviamentu è di funziunamentu di e macchine utensili CNC, e specifiche di funziunamentu è i punti chjave di a prutezzione di a sicurezza, cù l'obiettivu di furnisce una guida tecnica cumpleta è sistematica per i tecnichi è l'operatori impegnati in u campu di a machinazione CNC, in modu da assicurà u funziunamentu efficiente è a longa durata di serviziu di e macchine utensili CNC.

 

I. Introduzione

 

A machinazione CNC occupa una pusizione estremamente impurtante in u campu di a fabricazione meccanica muderna. Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria manifatturiera, sò stati messi in opera esigenze sempre più elevate per a precisione, l'efficienza è a flessibilità di a trasfurmazione di e parti. Grazie à i so vantaghji cum'è u cuntrollu digitale, l'altu gradu di automatizazione è l'alta precisione di machinazione, a machinazione CNC hè diventata una tecnulugia chjave per risolve i prublemi di trasfurmazione di parti cumplesse. Tuttavia, per sfruttà cumpletamente l'efficienza di e macchine utensili CNC è allargà a so vita di serviziu, hè necessariu micca solu capisce prufundamente a tecnulugia di machinazione CNC, ma ancu seguità strettamente i requisiti di specificazione di e macchine utensili CNC in aspetti cum'è u funziunamentu, a manutenzione è u mantenimentu.

 

II. Panoramica di a machinazione CNC

 

A machinazione CNC hè un metudu avanzatu di machinazione meccanica chì cuntrolla precisamente u spustamentu di e parti è di l'utensili di taglio utilizendu l'infurmazioni digitale nantu à e macchine utensili CNC. In paragone cù a machinazione tradiziunale di e macchine utensili, hà vantaghji significativi. Quandu si tratta di travaglii di machinazione cù varietà di parti variabili, picculi lotti, forme cumplesse è esigenze di alta precisione, a machinazione CNC dimostra una forte adattabilità è capacità di trasfurmazione. A machinazione tradiziunale di e macchine utensili richiede spessu una sustituzione frequente di i dispositivi è l'aghjustamentu di i parametri di trasfurmazione, mentre chì a machinazione CNC pò cumpletà in modu continuu è automaticu tutti i prucessi di tornitura sottu u cuntrollu di i prugrammi per mezu di un serraggio unicu, riducendu assai u tempu ausiliariu è migliurendu a stabilità di l'efficienza di machinazione è a precisione di machinazione.
Ancu s'è e regulazioni di a tecnulugia di trasfurmazione di e macchine utensili CNC è di e macchine utensili tradiziunali sò generalmente coerenti in u quadru generale, per esempiu, sò necessarii passi cum'è l'analisi di u disegnu di pezzi, a formulazione di u pianu di prucessu è a selezzione di l'utensili, e caratteristiche di automatizazione è di precisione di a machinazione CNC in u prucessu di implementazione specificu facenu chì abbia parechje caratteristiche uniche in i dettagli di u prucessu è i prucessi operativi.

 

III. Precauzioni dopu à u cumpletamentu di a trasfurmazione di a macchina utensili CNC

 

(I) Pulizia è Manutenzione di Macchine Utensili

 

Rimozione di trucioli è pulizia di macchine utensili
Dopu à a fine di a machinazione, un gran numeru di trucioli fermanu in a zona di travagliu di a macchina utensile. Sè sti trucioli ùn sò micca puliti in tempu, ponu entre in e parti mobili cum'è e guide è e viti di piombu di a macchina utensile, aggravendu l'usura di e parti è affettendu a precisione è e prestazioni di muvimentu di a macchina utensile. Dunque, l'operatori devenu aduprà strumenti speciali, cum'è spazzole è ganci di ferru, per rimuovere cù cura i trucioli da u bancu di travagliu, i dispositivi di fissaggio, l'utensili di taglio è e zone circundanti di a macchina utensile. Durante u prucessu di rimozione di trucioli, si deve fà attenzione à evità chì i trucioli graffiinu u rivestimentu protettivu nantu à a superficia di a macchina utensile.
Dopu avè finitu di caccià i trucioli, hè necessariu di pulisce tutte e parte di a macchina utensile, cumprese a carcassa, u pannellu di cuntrollu è e guide, cù un pannu morbidu è pulitu per assicurà chì ùn ci sia micca macchie d'oliu, macchie d'acqua o residui di trucioli nantu à a superficia di a macchina utensile, affinchì a macchina utensile è l'ambiente circundante restinu puliti. Questu ùn solu aiuta à mantene l'aspettu pulitu di a macchina utensile, ma impedisce ancu à a polvera è à l'impurità di accumulassi nantu à a superficia di a macchina utensile è poi di entre in u sistema elettricu è in e parti di trasmissione meccanica in l'internu di a macchina utensile, riducendu a probabilità di guasti.

 

(II) Ispezione è sustituzione di e piastre di u tergicristallu nantu à e guide

 

Impurtanza di e piastre di tergicristallo è punti chjave per l'ispezione è a sustituzione
I piatti raschiatori d'oliu nantu à i rails di guida di e macchine utensili CNC ghjocanu un rollu impurtante in a lubrificazione è a pulizia di i rails di guida. Durante u prucessu di machinazione, i piatti raschiatori d'oliu sfreganu continuamente contr'à i rails di guida è sò propensi à l'usura cù u tempu. Una volta chì i piatti raschiatori d'oliu sò assai usurati, ùn saranu micca capaci di applicà efficacemente è uniformemente l'oliu lubrificante à i rails di guida, risultendu in una scarsa lubrificazione di i rails di guida, un aumentu di l'attritu è ​​una accelerazione ulteriore di l'usura di i rails di guida, affettendu a precisione di pusizionamentu è a fluidità di u muvimentu di a macchina utensile.
Dunque, l'operatori devenu fà attenzione à verificà u statu di usura di e piastre di u tergicristallu nantu à e guide dopu à ogni lavorazione. Quandu si verifica, hè pussibule osservà s'ellu ci sò segni evidenti di danni cum'è graffi, crepe o deformazioni nantu à a superficia di e piastre di u tergicristallu, è à u listessu tempu, verificà se u cuntattu trà e piastre di u tergicristallu è e guide hè strettu è uniforme. Se si trova una ligera usura di e piastre di u tergicristallu, si ponu fà aghjustamenti o riparazioni apprupriati; se l'usura hè severa, e nuove piastre di u tergicristallu devenu esse rimpiazzate in tempu per assicurà chì e guide sianu sempre in un bonu statu lubrificatu è di funziunamentu.

 

(III) Gestione di l'oliu lubrificante è di u refrigerante

 

Monitoraghju è Trattamentu di i Stati di l'Oliu Lubrificante è di u Refrigerante
L'oliu lubrificante è u refrigerante sò mezi indispensabili per u funziunamentu nurmale di e macchine utensili CNC. L'oliu lubrificante hè principalmente adupratu per lubrificà e parti mobili cum'è e guide, e viti di piombu è i mandrini di a macchina utensile per riduce l'attritu è ​​l'usura è assicurà u muvimentu flessibile è u funziunamentu d'alta precisione di e parti. U refrigerante hè adupratu per u raffreddamentu è a rimozione di trucioli durante u prucessu di machinazione per impedisce chì l'utensili di taglio è i pezzi di travagliu sianu dannighjati per via di l'alta temperatura, è à u listessu tempu, pò lavà i trucioli generati durante a machinazione è mantene pulita a zona di machinazione.
Dopu à a fine di a machinazione, l'operatori devenu verificà u statu di l'oliu lubrificante è di u refrigerante. Per l'oliu lubrificante, hè necessariu verificà se u livellu di l'oliu hè in i limiti nurmali. Se u livellu di l'oliu hè troppu bassu, a specificazione currispundente di l'oliu lubrificante deve esse aghjunta in tempu. Intantu, verificate se u culore, a trasparenza è a viscosità di l'oliu lubrificante sò nurmali. Se si trova chì u culore di l'oliu lubrificante diventa neru, diventa torbidu, o a viscosità cambia significativamente, pò significà chì l'oliu lubrificante s'hè deterioratu è deve esse rimpiazzatu in tempu per assicurà l'effettu di lubrificazione.
Per u refrigerante, hè necessariu verificà u so livellu di liquidu, a so cuncentrazione è a so pulizia. Quandu u livellu di liquidu hè insufficiente, u refrigerante deve esse rimpiazzatu; se a cuncentrazione hè inappropriata, questu affetterà l'effettu di raffreddamentu è e prestazioni antiruggine, è l'aghjustamenti devenu esse fatti secondu a situazione attuale; se ci sò troppu impurità di trucioli in u refrigerante, e so prestazioni di raffreddamentu è di lubrificazione saranu ridotte, è ancu i tubi di raffreddamentu puderanu esse bluccati. In questu mumentu, u refrigerante deve esse filtratu o rimpiazzatu per assicurà chì u refrigerante possa circulà nurmalmente è furnisce un bonu ambiente di raffreddamentu per a lavorazione di a macchina utensile.

 

(IV) Sequenza di spegnimentu

 

Prucessu currettu di spegnimentu è a so significazione
A sequenza di spegnimentu di e macchine utensili CNC hè di grande impurtanza per a prutezzione di u sistema elettricu è di l'archiviazione di dati di e macchine utensili. Dopu à a fine di a machinazione, l'alimentazione di u pannellu di funziunamentu di a macchina utensili è l'alimentazione principale devenu esse spente in sequenza. Spegnendu prima l'alimentazione di u pannellu di funziunamentu permette à u sistema di cuntrollu di a macchina utensili di cumpletà sistematicamente operazioni cum'è l'archiviazione di i dati attuali è l'autocontrollu di u sistema, evitendu a perdita di dati o i guasti di u sistema causati da una mancanza di corrente improvvisa. Per esempiu, alcune macchine utensili CNC aghjurneranu è memorizeranu i parametri di trasfurmazione, i dati di compensazione di l'utensili, ecc. in tempu reale durante u prucessu di machinazione. Se l'alimentazione principale hè spenta direttamente, questi dati micca salvati ponu esse persi, affettendu a precisione è l'efficienza di a machinazione successiva.
Dopu avè spentu l'alimentazione di u pannellu di cuntrollu, spegnete l'alimentazione principale per assicurà l'interruzzione sicura di tuttu u sistema elettricu di a macchina utensile è impedisce scosse elettromagnetiche o altri guasti elettrichi causati da l'interruzzione brusca di i cumpunenti elettrichi. A sequenza curretta di spegnimentu hè unu di i requisiti basi per a manutenzione di e macchine utensile CNC è aiuta à allargà a vita di serviziu di u sistema elettricu di a macchina utensile è à assicurà u funziunamentu stabile di a macchina utensile.

 

IV. Principii di Avvio è Funzionamentu di Macchine Utensili CNC

 

(I) Principiu di partenza

 

Sequenza di partenza di ritornu à zeru, funziunamentu manuale, funziunamentu à impulsi è funziunamentu automaticu è u so principiu
Quandu si mette in opera una macchina utensile CNC, si deve seguità u principiu di ritornu à zeru (eccettu per esigenze particulari), l'operazione manuale, l'operazione à impulsi è l'operazione automatica. L'operazione di ritornu à zeru hè di fà chì l'assi di coordinate di a macchina utensile torninu à a pusizione d'origine di u sistema di coordinate di a macchina utensile, chì hè a basa per stabilisce u sistema di coordinate di a macchina utensile. Attraversu l'operazione di ritornu à zeru, a macchina utensile pò determinà e pusizioni di partenza di ogni asse di coordinate, furnendu un puntu di riferimentu per un cuntrollu di muvimentu precisu successivu. Se l'operazione di ritornu à zeru ùn hè micca realizata, a macchina utensile pò avè deviazioni di muvimentu per via di a mancanza di cunniscenza di a pusizione attuale, affettendu a precisione di a machinazione è ancu purtendu à incidenti di collisione.
Dopu chì l'operazione di ritornu à zeru hè cumpletata, si esegue l'operazione manuale. L'operazione manuale permette à l'operatori di cuntrullà individualmente ogni asse di coordinate di a macchina utensile per verificà se u muvimentu di a macchina utensile hè nurmale, cum'è se a direzzione di muvimentu di l'asse di coordinate hè curretta è se a velocità di muvimentu hè stabile. Stu passu aiuta à scopre pussibuli prublemi meccanichi o elettrici di a macchina utensile prima di a machinazione formale è fà aghjustamenti è riparazioni puntuali.
L'operazione di avanzamentu manuale hè di spustà l'assi di coordinate à una velocità più bassa è per una corta distanza in basa à l'operazione manuale, verificendu ulteriormente a precisione di u muvimentu è a sensibilità di a macchina utensile. Attraversu l'operazione di avanzamentu manuale, hè pussibule osservà in più dettagliu a situazione di risposta di a macchina utensile durante u muvimentu à bassa velocità, cume se a trasmissione di a vite di piombu hè liscia è se l'attritu di a rotaia di guida hè uniforme.
Infine, si effettua l'operazione automatica, vale à dì, u prugramma di machinazione hè inseritu in u sistema di cuntrollu di a macchina utensile, è a macchina utensile cumpleta automaticamente a machinazione di e parti secondu u prugramma. Solu dopu avè cunfirmatu chì tutte e prestazioni di a macchina utensile sò nurmali per via di l'operazioni precedenti di ritornu à zeru, operazione manuale è operazione à impulsi, si pò fà una machinazione automatica per assicurà a sicurezza è a precisione di u prucessu di machinazione.

 

(II) Principiu di funziunamentu

 

Sequenza operativa di bassa velocità, velocità media è alta velocità è a so necessità
U funziunamentu di a macchina utensile deve seguità u principiu di bassa velocità, velocità media è dopu alta velocità, è u tempu di funziunamentu à bassa velocità è velocità media ùn deve esse menu di 2-3 minuti. Dopu à l'avviamentu, ogni parte di a macchina utensile hà bisognu di un prucessu di preriscaldamentu, in particulare e parti mobili chjave cum'è u mandrinu, a vite di piombu è a rota di guida. U funziunamentu à bassa velocità pò fà chì queste parti si riscaldinu gradualmente, in modu chì l'oliu lubrificante sia distribuitu uniformemente à ogni superficia di attritu, riducendu l'attritu è ​​l'usura durante l'avviamentu à fretu. Intantu, u funziunamentu à bassa velocità aiuta ancu à verificà a stabilità di funziunamentu di a macchina utensile in u statu di bassa velocità, cume s'ellu ci sò vibrazioni è rumori anormali.
Dopu un periodu di funziunamentu à bassa velocità, si passa à un funziunamentu à velocità media. U funziunamentu à velocità media pò aumentà ulteriormente a temperatura di e parti per fà li ghjunghje à un statu di funziunamentu più adattatu, è à u listessu tempu, pò ancu testà e prestazioni di a macchina utensile à velocità media, cum'è a stabilità di a velocità di rotazione di u mandrinu è a velocità di risposta di u sistema di alimentazione. Durante i prucessi di funziunamentu à bassa è media velocità, se si trova una situazione anormale di a macchina utensile, pò esse fermata in tempu per l'ispezione è a riparazione per evità guasti gravi durante u funziunamentu à alta velocità.
Quandu si determina chì ùn ci hè micca una situazione anormale durante u funziunamentu à bassa è media velocità di a macchina utensile, a velocità pò esse aumentata gradualmente à alta velocità. U funziunamentu à alta velocità hè a chjave per e macchine utensile CNC per esercità e so capacità di machinazione à alta efficienza, ma pò esse realizatu solu dopu chì a macchina utensile sia stata cumpletamente preriscaldata è e so prestazioni sianu state testate, in modu da assicurà a precisione, a stabilità è l'affidabilità di a macchina utensile durante u funziunamentu à alta velocità, allargà a vita di serviziu di a macchina utensile, è à u listessu tempu assicurà a qualità di e parti lavorate è l'efficienza di machinazione.

 

V. Specifiche di Funzionamentu è Prutezzione di Sicurezza di Macchine Utensili CNC

 

(I) Specifiche di funziunamentu

 

Specifiche operative per pezzi di travagliu è strumenti di taglio
Hè strettamente pruibitu di colpisce, curregge o mudificà i pezzi di travagliu nantu à i mandrini o trà i centri. Eseguisce tali operazioni nantu à i mandrini è i centri pò dannighjà a precisione di pusizionamentu di a macchina utensile, dannighjà e superfici di i mandrini è di i centri, è influenzà a so precisione è affidabilità di serraggio. Quandu si serranu i pezzi di travagliu, hè necessariu cunfirmà chì i pezzi di travagliu è l'utensili di taglio sò serrati fermamente prima di passà à u passu prossimu. I pezzi di travagliu o l'utensili di taglio micca serrati ponu allentassi, spiazzassi o ancu vulà fora durante u prucessu di machinazione, ciò chì ùn solu porta à a rottura di e parti lavorate, ma rapprisenta ancu una seria minaccia per a sicurezza persunale di l'operatori.
L'operatori devenu fermà a macchina quandu rimpiazzanu l'utensili di taglio, i pezzi di travagliu, aghjustanu i pezzi di travagliu, o lascianu a macchina utensile durante u travagliu. L'esecuzione di queste operazioni durante u funziunamentu di a macchina utensile pò causà incidenti per via di u cuntattu accidentale cù e parti mobili di a macchina utensile, è pò ancu purtà à danni à l'utensili di taglio o à i pezzi di travagliu. L'operazione di fermà a macchina pò assicurà chì l'operatori possinu rimpiazzà è aghjustà l'utensili di taglio è i pezzi di travagliu in un statu sicuru è assicurà a stabilità di a macchina utensile è di u prucessu di machinazione.

 

(II) Prutezzione di a Sicurezza

 

Mantenimentu di i Dispositivi di Prutezzione di l'Assicurazione è di a Sicurezza
I dispusitivi di prutezzione di sicurezza è d'assicuranza nantu à e macchine utensili CNC sò strutture impurtanti per assicurà u funziunamentu sicuru di e macchine utensili è a sicurezza persunale di l'operatori, è l'operatori ùn sò micca autorizati à smuntalli o à spustalli à vuluntà. Questi dispusitivi includenu dispusitivi di prutezzione di sovraccaricu, interruttori di limite di corsa, porte di prutezzione, ecc. U dispusitivu di prutezzione di sovraccaricu pò taglià automaticamente l'alimentazione quandu a macchina utensile hè sovraccaricata per impedisce chì a macchina utensile sia dannighjata per via di sovraccaricu; l'interruttore di limite di corsa pò limità a gamma di muvimentu di l'assi di coordinate di a macchina utensile per evità incidenti di collisione causati da sovraccaricu; a porta di prutezzione pò impedisce efficacemente à i trucioli di schizzi è à u refrigerante di perdite durante u prucessu di machinazione è causà danni à l'operatori.
Sè sti dispusitivi d'assicuranza è di prutezzione di sicurezza sò smuntati o spustati à vuluntà, e prestazioni di sicurezza di a macchina utensile saranu assai ridutte, è hè prubabile chì si verifichinu diversi incidenti di sicurezza. Dunque, l'operatori devenu verificà regularmente l'integrità è l'efficacia di sti dispusitivi, cum'è verificà e prestazioni di tenuta di a porta di prutezzione è a sensibilità di l'interruttore di limite di corsa, per assicurà chì possinu ghjucà i so roli nurmali durante u funziunamentu di a macchina utensile.

 

(III) Verificazione di u prugramma

 

Impurtanza è Metodi Operativi di Verificazione di u Programma
Prima di principià a machinazione di una macchina utensile CNC, hè necessariu aduprà u metudu di verificazione di u prugramma per verificà se u prugramma utilizatu hè simile à a parte da machinà. Dopu avè cunfirmatu chì ùn ci hè micca errore, u coperchio di prutezzione di sicurezza pò esse chjusu è a macchina utensile pò esse iniziata à machinà a parte. A verificazione di u prugramma hè un ligame chjave per prevene l'accidenti di machinazione è a rottamazione di e parti causate da errori di prugramma. Dopu chì u prugramma hè statu inseritu in a macchina utensile, per mezu di a funzione di verificazione di u prugramma, a macchina utensile pò simulà a traiettoria di u muvimentu di l'utensile di taglio senza taglià veramente, è verificà l'errori grammaticali in u prugramma, se u percorsu di l'utensile di taglio hè ragiunevule è se i parametri di trasfurmazione sò curretti.
Quandu si verifica u prugramma, l'operatori devenu osservà attentamente a traiettoria di u muvimentu simulatu di l'utensile di taglio è paragunalla cù u disegnu di a parte per assicurà chì a traiettoria di l'utensile di taglio possa machinà accuratamente a forma è a dimensione di a parte richiesta. Se si trovanu prublemi in u prugramma, devenu esse mudificati è debuggati in tempu finu à chì a verificazione di u prugramma sia curretta prima di pudè realizà a machinazione formale. Intantu, durante u prucessu di machinazione, l'operatori devenu ancu fà molta attenzione à u statu di funziunamentu di a macchina utensile. Una volta chì si trova una situazione anormale, a macchina utensile deve esse fermata immediatamente per l'ispezione per prevene incidenti.

 

VI. Cunclusione

 

Cum'è una di e tecnulugie fundamentali in a fabricazione meccanica muderna, a machinazione CNC hè direttamente ligata à u livellu di sviluppu di l'industria manifatturiera in termini di precisione, efficienza è qualità di machinazione. A durata di serviziu è a stabilità di e prestazioni di e macchine utensili CNC ùn dipendenu micca solu da a qualità di e macchine utensili stesse, ma sò ancu strettamente ligate à e specifiche di funziunamentu, a manutenzione è a cuscenza di a prutezzione di a sicurezza di l'operatori in u prucessu d'usu cutidianu. Capendu prufundamente e caratteristiche di a tecnulugia di machinazione CNC è di e macchine utensili CNC è seguendu strettamente e precauzioni dopu a machinazione, i principii di avviamentu è di funziunamentu, e specifiche di funziunamentu è i requisiti di prutezzione di a sicurezza, u tassu di occorrenza di guasti di e macchine utensili pò esse riduttu efficacemente, a durata di serviziu di e macchine utensili pò esse estesa, l'efficienza di machinazione è a qualità di u produttu ponu esse migliurate, è si ponu creà maggiori benefici ecunomichi è cumpetitività di u mercatu per l'imprese. In u sviluppu futuru di l'industria manifatturiera, cù l'innuvazione cuntinua è u prugressu di a tecnulugia CNC, l'operatori devenu amparà è ammaestrà constantemente nuove cunniscenze è cumpetenze per adattassi à i requisiti sempre più elevati in u campu di a machinazione CNC è prumove u sviluppu di a tecnulugia di machinazione CNC à un livellu più altu.